The World of Steel

  • Nie jesteś zalogowany.
  • Polecamy: Moda

#1 2008-07-09 23:21:57

Sarewok

WMG

Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 11
Punktów :   

Twórcze działania

Ok tu opisujemy nasze pomysły co i jak ma wyglądać... żeby wszyscy aktualni zamieszani w tworzenie gry wiedzieli co i jak...

Offline

 

#2 2009-02-06 16:57:02

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Najpierw podział ze względu na wielkość i charakterystyczne cechy:

Typ I: Małe jednostki. Są wielkości człowieka lub maksymalnie dwa razy większe. Przypominają bardziej pancerz wspomagany niż mecha, steruje się nimi całym ciałem. Ich domeną jest szybkość, zwinność, manewrowość i tryb "overdrive", piętą achillesową jest pancerz, w porównaniu z innymi typami, ten jest najsłabszy i najcieńszy. Jako jedyny typ mogą przez krótki czas zwiększyć osiągi maszyny do 150% a nawet i 200% kosztem zwiększonej ilości wydzielanego ciepła, po czym następuję "FCM ( od Forced Cooling Mode ), czyli przez około 15 sekund mech jest praktycznie bezbronny, stoi nieruchomo chłodząc wszystkie podzespoły.
Przykładem są SAA ( Special Assault Armor ).

Typ II: Średnie jednostki, są od ponad 4 metrów wysokości do około 7 metrów. Tu pojawia się kokpit w którym siedzi pilot. Jest to stan pośredni, taki kompromis siły ognia, kosztów, pancerza i zdolności manewrowych Typu I i III. Z racji swojej uniwersalności są często spotykane.
Przykładem są Knightmare ( rycerze mroku ).

Typ III: Duże jednostki. Nie należą do najszybszych i najzwrotniejszych ale wielkością ( ponad 7 metrów wysokości ), pancerzem oraz siłą ognia królują na polu bitwy, ich wadą jest potworny koszt produkcji oraz waga własna. W razie uszkodzenia nogi, mech może stać się łatwym celem. Z racji dużych kosztów ten typ jest najrzadziej spotykany.
Przykładem są Evangeliony.


Pod typy:
Pod typu nie da się określić na podstawie wyglądu czy poruszania się.

Typ mechaniczny: Czyli maszyneria zbudowana rękami człowieka od podstaw.

Typ biologiczny: Mech zbudowany w oparciu o biotechnologię. Są dość kapryśne, zdolność bojowa potrafi przekraczać wszelkie granice zarówno te górne jak i dolne. Zleżą one od stanu umysłu pilota, jego morale, uczucia i sprawy osobiste mają wpływ na całą "istotę" którą kieruje. Czasami pojawia się "neuro-złącze" które pozwala podłączyć pilota do układu nerwowego mecha i zwiększyć potencjał bojowy, jednak działa to w obie strony, pilot odczuwa ból jaki pojawia się gdy mech zostaje uszkodzony.

Offline

 

#3 2009-02-06 17:25:30

Sarewok

WMG

Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 11
Punktów :   

Re: Twórcze działania

co do podtypu biologicznego, to pojawi się dopiero później, kiedy odpowiedni wynalazcy go zbudują...

Offline

 

#4 2009-02-08 19:32:01

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

A teraz kilka obrazków...

SAA - TYP I
http://img152.imageshack.us/img152/7598/94816499zu0.jpg

Knightmare - TYP II
http://code-geass.bandai-ent.com/knightmares/images/sutherland.gif

Evangelion - TYP III
http://www.sfondideldesktop.com/Images-Toon/Neon-Genesis-Evangelion/Neon-Genesis-Evangelion-0005/Neon-Genesis-Evangelion-0005.jpg

Offline

 

#5 2009-08-01 21:32:36

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Ok.. mam pomysł jak podzielić broń używaną w AC:

Broń laserowa - opiera się na wielkiej celności jaką daje strumień skondensowanego światła. Atak z tej broni jest celny, ale lesery nie są zbyt szybkostrzelne ani też zdolne zniszczyć całego mecha za 1 strzałem. Strzał z lasera jest wyjątkowo trudny do uniknięcia, gdyż pada niemal natychmiast po naciśnięciu spustu i leci z powalającą prędkością światła.

Broń cząsteczkowa - polega na wykorzystaniu mocy jaka drzemie w szybko wibrujących cząsteczkach, jest to jedna z najsilniejszych broni. Nie jest zbyt szybka ale niesie ogromną siłę, bez osłony czy zaawansowanego pancerza jeden taki strzał może rozwalić zwykłego mecha. Minusem jest to że te wysokoenergetyczne cząsteczki mogą zostać wykryte po wystrzeleniu przez czujniki ciepła. Broń cząsteczkowa w wodzie traci 50% skuteczności.

Broń rakietowa - czyli różnego rodzaju rakiety i torpedy. Ich cechą jest to że można nimi manewrować w locie. Rakiety są szybkie i zwinne, natomiast torpedy są zwykle powolne ale mogą "zatapiać" nawet ciężkie okręty. Niestety.. wadą tej broni jest to iż da się zestrzelić rakiety i torpedy zanim dolecą do celu.

Broń palna - kiedyś podstawowe uzbrojenie każdej armii. Opiera się na prostej zasadzie wystrzelenia z lufy metalowego pocisku. Odbywa się to albo za pomocą ładunku prochu w łusce albo za pomocą ładunku elektromagnetycznego ( w przypadku broni bez-łuskowej ).

Broń biała - złośliwość dziejów sprawiła iż znów można ujrzeć walki na miecze i inną broń białą w trakcie bitew, choć czasu średniowiecza dawno minęły. Najnowsze technologie sprawiają iż taka broń w odpowiednich rękach staje się zdumiewająco groźna, jej jedyną wadą jest bardzo ograniczony zasięg.

Offline

 

#6 2009-08-01 21:54:06

Sarewok

WMG

Zarejestrowany: 2008-07-07
Posty: 11
Punktów :   

Re: Twórcze działania

broń cząsteczkowa jakoś nie przypada mi do gustu, a na pewno nie na początku rozgrywki...

Offline

 

#7 2009-08-01 22:00:40

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Nom.. ona pojawi się później.. jak typ biologiczny... i oczywiście broń cząsteczkowa to taka jak była w Gundamach, czyli to już wyższa szkoła jazdy...

Ale póki co zajmę się bronią białą i palną.. czyli ta co pojawi się początku..

Offline

 

#8 2009-08-14 13:40:22

Zack

WMG

Zarejestrowany: 2009-08-07
Posty: 5
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Mam pomysł co do rozwoju postaci, mianowicie nie jest to pbf taki jak inne gdzie rozwijamy swoją postać treningiem itp więc można by tu wprowadzić system zdobywania doświadczenia na takiej zasadzie, że zaczyna się np na poziomie 12 i mamy dostęp tylko do mechów najsłabszej generacji, potem co 2 poziomy dochodzi nowa. Jeśli skończą się poziomy (czyli gracze będą mieli już 1) można wprowadzić poziom "zero" i potem jakieś takie specjalne jak na przykład "S", "Seed" "Special" czy coś takiego itp.
Ewentualnie jeśli pomysł z poziomami i doświadczeniem się nie podoba to można wykorzystać to jako rangi, chodzi mi o te: "S", "Seed", "Special"

PS edytowałem posta Shikaru na temat opisu świata i samej gry w poradniku na bardziej estetyczny i lepszy.

Offline

 

#9 2009-08-15 20:34:19

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Nie lepiej aby każdy zaczynał od lvl 0 i rósł w górę a nie w dół? Na nowego mecha będą potrzebne kilka rzeczy:
1. Odpowiedni poziom gracza ( czyli doświadczenie aby móc za sterami czegoś lepszego i móc to wykorzystać ).
2. Odpowiednia ilość waluty ( czyli np. 10.000 Hentai ) aby móc zakupić ten sprzęt, bo za darmo dostajemy tylko podstawowy sprzęt. Wojna kosztuje i nikt nie będzie rozdawał za darmo każdemu mechów.
3. Co tam jeszcze chcecie.. aby nie było za łatwo...

Offline

 

#10 2009-08-27 16:08:09

Lupus

MG

Zarejestrowany: 2009-02-06
Posty: 10
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Mam pomysł co do mechów:

Każdy oprócz opisu miałby dodatkowo przydzielone "sloty", miejsca na dodatkowe elementy.
Wyróżnia się kilka rodzajów slotów:

Slot na systemy: miejsce gdzie można zamontować np. wzmacniacze silników, dodatkowy generator tarczy energetycznej czy system przeciwrakietowy.

Slot na wyrzutnię: miejsce gdzie można zamontować wyrzutnię rakiet lub torped.

Slot na lekkie uzbrojenie: miejsce gdzie gdzie można zamontować lekką broń.

Slot na ciężkie uzbrojenie: miejsce gdzie można zamontować ciężką broń.


Ręce nie liczą się do slotów. Przykładem wykorzystania slotu dla ciężkiego uzbrojenia będzie zamontowanie na ramieniu CKMu, ale tego CKMa nie da się odczepić, nie może sam się poruszać ( trzeba nim ręcznie celować i ustawiać się całym mechem aby atakować ).

Offline

 

#11 2009-09-01 12:46:30

Zack

WMG

Zarejestrowany: 2009-08-07
Posty: 5
Punktów :   

Re: Twórcze działania

Hmm sloty jako uzbrojenie i podzespoły, systemy dodatkowo to raczej oczywista sprawa.

Offline

 

Stopka forum

RSS
Powered by PunBB
© Copyright 2002–2008 PunBB
Polityka cookies - Wersja Lo-Fi


Darmowe Forum | Ciekawe Fora | Darmowe Fora
www.zakonsokola.pun.pl www.rm-nysa.pun.pl www.caviapage.pun.pl www.narutodestiny.pun.pl www.hitplaneta.pun.pl